Renault Master 2.3dci 170PK L1/H2 Automaat Euro 6

€ 12.950,- excl. BTW

Bouwjaar 19-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.712 km
Deuren 5
Kenteken V-321-LF
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master 2.3dci 170PK L1/H2 Automaat Euro 6


€ 12.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.712 km
Deuren 5
Kenteken V-321-LF
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veenhuizen Bedrijfsauto's BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boerakkerweg 1
Postcode 9361 TK
Plaats Boerakker
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.veenhuizenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.874 kg
Laadvermogen: 1.626 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).

Laadruimte afmetingen:
Lengte: 250 CM
Breedte: 175 CM
Hoogte: 195 CM

Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.

Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. Een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. Ook is de auto voorzien van: twee achterdeuren, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Deze auto is voorzien van airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop uiteraard mogel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie