Bouwjaar | 27-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 297.255 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-146-BG |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 297.255 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-146-BG |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linker |
Contactpersoon | Andre |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 9363 TB |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 641264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflinker.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Na jaren trouwe dienst mag deze bakwagen plaats maken voor een nieuwe.
Motor en airbag lampje brand. Maar rijd er goed om. geen vermogen verlies.
We gebruiken de auto nog regelmatig.
Brandstoftank nog helemaal vol!
Renault Master bestel T35 2.3 dCi L3H2 Airco Laadklep Cruise Ex BTW
- Kenteken: V-146-BG
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 27-10-2024
- Tellerstand: 297255 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 2660 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 220 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 249 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Na jaren trouwe dienst mag deze bakwagen plaats maken voor een nieuwe.
Motor en airbag lampje brand. Maar rijd er goed om. geen vermogen verlies.
We gebruiken de auto nog regelmatig.
En de brandstoftank is nog helemaal vol!
Prijs is ex btw.
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Renault Master bestel heeft 297255 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
Afleverpakketten
Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Autobedrijf Linker
Industrieweg 2
9363TB Marum
0594-641264
andre@autobedrijflinker.nl
www.autobedrijflinker.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!