Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.745 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-XG-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.745 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-XG-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTO Autoservice Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenstraat 3 |
Postcode | 9502 EZ |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rtoautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Laguna 1.6-16V Business OPEN DAK -NAP
- Kenteken: 48-XG-BV
- Merk: Renault
- Model: Laguna
- APK tot: 02-05-2025
- Tellerstand: 112745 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M 57
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 1245 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 460 cm
- Hoogte: 1433 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Getint glas
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Verstelbare stuurkolom
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Het is een nette en comfortabele auto, deze Renault Laguna, hij heeft 112745 kilometer gelopen. Ondanks zijn zuinigheid, levert de benzinemotor van deze Renault uitstekende prestaties. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Met lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een klapband is het laatste waarop u zit te wachten. Da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.