Bouwjaar | 25-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.115 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 81-XH-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.115 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 81-XH-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bert Mulders |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leerlooier 9 |
Postcode | 9502 KG |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50743037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbertmulders.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio 1.4-16V Privilège
- Kenteken: 81-XH-FF
- Merk: Renault
- Model: Clio
- APK tot: 25-04-2025
- Tellerstand: 125115 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4J G7
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1110 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 399 cm
- Hoogte: 1495 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen voor
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Goed onderhouden.
Weinig km gelopen!
Distributie is recent vervangen.
Auto staat kant en klaar en kan direct meegenomen worden.
Contact gegevens:
Autobedrijf Bert Mulders
Leerlooier 9
9502kg Stadskanaal
0650743037
autobedrijfbertmulders@hotmail.com
Inruil auto/motor/boot of paardetrailer/aanhanger mogelijk.
Voor meer occasions zie mijn advertenties of kijk op www.autobedrijfbertmulders.nl/
Of kom gerust langs de koffie staat klaar!
Onze openingstijden zijn:
ma - vrij 08.00 - 17.00 uur
zat. 09.00 - 13.00 uur
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud. Vertrouw dus niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
www.autobedrijfbertmulders.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.