Bouwjaar | 25-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-051-SB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-051-SB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | S. Visser Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdstraat 20 |
Postcode | 9861 AH |
Plaats | Grootegast |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29086071 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stefanvisser.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
APK tot 07-06-2025
Optionele Afleverkosten 365,-- euro. { onderhouds beurt Airco service nieuwe apk }
Geen schade verleden & schade vrij zeer mooie auto alles compleet en kloppend incl. BOVAG garantie
voor meer informatie of inruil van uw huidige auto bel ons op 0629086071 WhatsApp & sms bereikbaar
Zeer zuinig in verbruik
Inruil mogelijk. Tevens de beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan ons bedrijf. Dit om de juiste prijs indicatie vast te stellen onder het genot van een kop koffie. Mocht dit niet lukken, dan graag een uitgebreide email met daarin een zo'n goed mogelijke beschrijving van uw auto.Dit met actuele foto's en een prijs indicatie van wat u voor de auto bij inruil zou willen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
STEFAN VISSER AUTO'S GROOTEGAST
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.