Bouwjaar | 12-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.875 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.196 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.875 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.196 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erik de Vries Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holland Marsh 25B |
Postcode | 9663 AV |
Plaats | Nieuwe Pekela |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53362870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erikdevriesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4122 x 1778 x 1566 cm
Wielbasis: 2.606 cm
Inhoud laadruimte: 377/1.235 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R17
Door ons aangeboden.
Nette en goed rijdende Renault Captur 1.2 TCe 120pk Automaat.
Vele opties.
Motor ketting preventief vervangen om problemen in de toekomst te voorkomen.
Voor meer en grotere foto's zie onze website.
Inruil bespreekbaar.
Voor meer en grotere foto's zie onze website.
Aankoopkeuring bespreekbaar.
UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND 06-53362870 ( tevens WhatsApp )
WIJ LEZEN GEEN MARKTPLAATS BERICHTEN.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen graag even bellen met 06-53362870
Voor openingstijden / financieringen zie onze website.
Tenaamstelling / verzekering / pinnen kan bij ons op locatie geregeld worden.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.