Bouwjaar | 17-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.151 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-211-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.151 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-211-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Virena Groningen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rostockweg 2 |
Postcode | 9723 HG |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 2002003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.virena-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2016 - mei 2017
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.723 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Rijklaarprijs:
Waarom zou een kwaliteitsauto met hoge prestaties niet mooi mogen zijn? Dat vinden ze in Frankrijk ook. Daarom maken ze daar al jaren topniveau auto's die lang meegaan én uitermate charmant uit de hoek komen. De SUV haalt zijn aandrijving uit een krachtige viercilinder benzinemotor. Verder is de Renault uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Heeft u interesse in deze mooie Renault? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.