Bouwjaar | 2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-578-GX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-578-GX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Kuper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oudeweg 126 |
Postcode | 9628 CH |
Plaats | Siddeburen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 431721 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhkuper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change?. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. ?s Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Richt al uw concentratie maar op de weg, want de rest wordt automatisch geregeld door de automatisch inschakelbare verlichting, regensensor, adaptive cruise control en parkeersensoren voor en achter. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar!
De Renault Captur is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Met lane assist rijdt u altijd binnen de lijnen van uw rijstrook. Het systeem waarschuwt als u onbedoeld over de wegmarkering rijdt.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.