Bouwjaar | 14-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-840-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-840-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Vermue |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oudeweg 124a |
Postcode | 9628 CH |
Plaats | Siddeburen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 430370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-josvermue.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): afleveringskosten: Grote beurt , professionele poetsbeurt, halve tank brandstof, overschrijving
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
De verkoopprijs is exclusief afleveringskosten van €595,-.
Autobedrijf Jos Vermue biedt u keuze uit een steeds wisselende voorraad personen en bedrijfswagens.
Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid uw nieuwe personen en/of bedrijfswagen via ons aan te schaffen.
Sinds 2002 staan wij met ons gespecialiseerde en goed opgeleide team voor u klaar om alle reparatie en onderhoudswerkzaamheden aan uw (lease)auto, camper en/of bedrijfswagen uit te voeren. De kwaliteiten van ons team worden aangevuld door de modernste diagnose- en uitleesapparatuur.
Adres- en contactgegevens:
Autobedrijf Jos Vermue
Oudeweg 124 A
9628 CH Siddeburen
Telefoon:
0598-430370
E-mail:
jv@autobedrijf-josvermue.nl
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag:
08:00 uur tot 17:30 uur
Zaterdag:
08:00 uur tot 12:00 uur.
Kijk voor meer informatie op onze website: www.autobedrijf-josvermue.nl.
Wij zien en helpen u graag!
**Autobedrijf Jos Vermue is niet aansprakelijk voor eventuele druk- en zetfouten in deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.