Renault Captur 0.9 TCe Dynamique trekhaak|stoelverwarming|nav|ecc|pdc|lmv17

€ 12.950,-

Bouwjaar 29-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.725 km
Deuren 5
Kenteken PT-900-D Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique trekhaak|stoelverwarming|nav|ecc|pdc|lmv17


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.725 km
Deuren 5
Kenteken PT-900-D Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rudie Wetering B.V.
Contactpersoon Rudie Wetering
Adres Hellendoornseweg, 24a
Postcode 8148 RH
Plaats Lemele
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 331309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rudie-wetering.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique trekhaak|stoelverwarming|nav|ecc|pdc|lmv17


- Kenteken: PT-900-D
- Merk: Renault
- Model: Captur
- APK tot: 29-06-2025
- Tellerstand: 73725 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld 5 Versnellingen
- Kleur: rood Parelmoer
- Kleurnaam: Twotone Flamme Rouge / Noir Etoile Kleurcode NNP/GNE
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 898 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4B B4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1084 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 412 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 205/55/17
- Bandemaat achter: 205/55/17
- Wielbasis: 2610 mm


Pakket: Pack City

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Parkeersensor achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklap-/verstelbaar en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Speciale kleur
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- Bluetooth Streaming
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airconditioning Climatic Vol Automatisch
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- R-Link
- 100% Dealeronderhouden
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Adaptieve bochtverlichting
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Automatische verlichting
- BOVAG-Garantie
- Bekerhouders voor
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitentemperatuurmeter
- Bumpers in kleur carrosserie
- Chroompakket
- Climate Control
- Drive Select
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofdsteunen achter
- Kaartleeslamp voor
- Keyless entry & Go
- Laadbodem in bagageruimte variabel
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem met kleuren scherm
- Onderhoudsboekje aanwezig
-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie