Renault Captur 0.9 TCe Dynamique Clima | Afneembare trekhaak | Navigatie | PDC | led dagrijverlichting

€ 9.444,-

Bouwjaar 11-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.000 km
Deuren 5
Kenteken KR-745-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique Clima | Afneembare trekhaak | Navigatie | PDC | led dagrijverlichting


€ 9.444,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.000 km
Deuren 5
Kenteken KR-745-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jaap Dik Hoogezand
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 4
Postcode 9601 LW
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 317210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2013 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Leuke Captur. volledige fotoreportage volgt na het poetsen!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij JAAP DIK auto's, uw mobiliteitspartner sinds 1982, In onze vestigingen in Assen, Hoogezand en Heerenveen hebben wij hebben meer dan 350 occasions op voorraad! Kijk op WWW.JAAPDIK.NL voor alle occasions met een uitgebreide fotoreportage. Wij bieden onze auto's aan tegen scherpe rijklaar prijzen incl. 3 maanden standaard garantie ( draaiende delen motor en versnellingsbak, max 7500km),. (Geen afleveringskosten). We ruilen uw huidige auto graag in! De voordelen van JAAP DIK auto's: o Kopen en dezelfde dag rijden o Bezorging mogelijk door heel Nederland (300,= euro) o Rijklaar prijzen, Inclusief geldige APK, aflever controle , 40 punten check en 3 maanden standaard garantie ( draaiende delen motor en versnellingsbak, max 7500km)o Bekende onderhoud historie o Geen aflevering kosten o Km. Standen (NAP) en bouwjaren gegarandeerd o Inruil altijd mogelijk o De hoogste kwaliteit voor een scherpe prijs o Keuze uit aanvullende garantie en onderhoud pakketten Wij rekenen met scherpe tarieven voor particuliere en zakelijke financiering. Financial lease(zakelijk) kunnen we binnen een dag regelen. Dus vandaag kopen en vandaag rijden (bij zo meenemen). Door onze werkwijze heeft u altijd de zekerheid van een goed onderhouden auto, met een gegarandeerde km-stand. Voor meer informatie kunt u bellen met JAAP DIK auto's , 0598-317210. Mailen kan naar Hoogezand@jaapdik.nl

DISCLAIMER: Het uitrustingsniveau is ten alle tijde onder voorbehoud, u dient zich er zelf van te verwittigen of alle geselecteerde opties aanwezig zijn, er wordt namelijk gewerkt met een geautomatiseerd systeem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie