Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-RZX-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-RZX-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Houtman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofddiep 45 & 52 |
Postcode | 9354 AM |
Plaats | Zevenhuizen Gn |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 853475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoutman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche Panamera 4.8 Turbo S 552 PK 1e Eigenaar|Nw Prijs € 239.647|Luchtvering|Camera|Nav|Key Les|LED|Schuifk. dak|
- Kenteken: 80-RZX-8
- Merk: Porsche
- Model: Panamera
- APK tot: 14-02-2025
- Tellerstand: 112795 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 4806 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: M4870T
- Vermogen: 405 kW / 552pk
- Ledig gewicht: 1970 kg
- Max. trekgewicht: 2200 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 11.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 497 cm
- Hoogte: 1418 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 369 - 404 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Schitterende Porsche Panamera afkomstig van de 1e eigenaar en geleverd door Porsche Centrum Amsterdam, tevens door ons overgenomen van Porsche Centrum Amsterdam. Deze Panamera kostte destijds nieuw € 239.647 euro. Er ligt een V8 Turbo motor met 552 pk in deze Porsche.
Je hoort het, je voelt het, je ervaart het: dit is een Duitse klasse auto. Dankzij de achtcilinder benzinemotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Wat een comfort, wat een wegligging! De luchtvering en de comfortstoelen maken elke rit gerieflijk. Afzien is er bij deze Porsche Panamera niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, sportuitlaat, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. De Porsche is standaard voorzien van: keyless entry en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Porsche Panamera samen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is. De hellingproef is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.