Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-066-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-066-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MHC Mobility |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kieler Bocht 11 |
Postcode | 9723 JA |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 2828495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhccars.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2019 - sep 2023
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 360 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 144 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg
Accu
Accu: 50 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 471 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 13:53
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:16
Bruikbare accucapaciteit: 47.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 285 km
Ingeschat verbruik: 19.35 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 267 km
Actieradius praktijk winter: 230 km
Verbruik praktijk zomer: 21.38 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.62 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 155 kWh/100km
U hoeft geen stationwagen of SUV te hebben om toch af en toe wat meer bagage of lading te vervoeren. Met een hatchback neemt u naar behoefte wat extra's mee. De batterijtechniek heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt, zodat u met deze auto op een volle acculading echt ver kunt komen. En als u de auto 's avonds aan de lader koppelt, is hij de volgende dag weer helemaal vol. Deze auto uit 2023 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 20 kilometer. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter.
Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veilig met de audiobediening op het stuur. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Ook regensensor, cruise control, auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.