Bouwjaar | 08-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.700 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-PF-VG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.700 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-PF-VG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Tolbert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Feithsweg 25A |
Postcode | 9356 AS |
Plaats | Tolbert |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22481023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazatolbert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4419 x 1757 x 1544 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.244 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.344 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
LEUKE PEUGEOT 307 BREAK 1.6-16V....
BJ 2004...
AIRCO/CLIMA
ELEKTRISCH PAKKET
CRUISE CONTROL
TREKHAAK
ONDERHOUDSHISTORIE AANTOONBAAR...
TEL 0622481023 BGG 0618705005
= Bedrijfsinformatie =
AUTOPLAZA TOLBERT
FEITHSWEG 25 A
9356 AS TOLBERT
TEL 0622481023
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld zijn Autoplaza Tolbert en Autoplaza Roden niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.