Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.743 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KSH-95 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.743 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KSH-95 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Boersma |
Contactpersoon | Jelle Boersma |
Adres | Lombok 11 |
Postcode | 9951 SC |
Plaats | Winsum Gn |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)595 - 442222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageboersma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2011 - jan 2012
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Genoemde prijs is incl. aflevering en garantie, rokersvrije auto, keurig nette staat, WIJ REKENEN GEEN EXTRA AFLEVERING KOSTEN.
Het meest verkochte automerk in Nederland is en blijft Opel. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2013 en komt van de eerste eigenaar. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. In deze Opel profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Opel met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De uitrusting van deze auto is met cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Opel, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Kijk voor alle foto's op www.garageboersma.nl
Op fouten in de omschrijving kan geen aanspraak worden gemaakt.
=
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.