vorige 1 van 431 volgende

Opel Astra 1.6 Temptation ,airco, navigatie,cv.

€ 3.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-08-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.212 km
Deuren 5
Kenteken 22-GRF-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Opel Astra 1.6 Temptation ,airco, navigatie,cv.


€ 3.250,-

Algemeen

Bouwjaar 15-08-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.212 km
Deuren 5
Kenteken 22-GRF-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Buurma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oostendeweg 17
Postcode 9723 HJ
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 3180288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbuurma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Opel Astra 1.6 Temptation ,airco, navigatie,cv.


- Kenteken: 22-GRF-3
- Merk: Opel
- Model: Astra
- APK tot: 15-05-2025
- Tellerstand: 194212 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: Z16XER
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1170 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1460 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Trekhaak

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- L.m velgen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




Welkom bij autobedrijf Buurma, hét adres voor onderhoud, reparatie en APK keuring van alle merken auto's. Door onze jarenlange ervaring zijn wij uitstekend in staat ook uw auto in topconditie te brengen en te houden. Inruil is natuurlijk mogelijk !

Het adres voor:

- banden
- remmen
- uitlaten
- schokbrekers
- accu's
- olie verversen
- laswerk
- APK
- aanschaf gebruikte auto

Onze openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00
Zaterdag van 10:00 tot 14:00 (wel even bellen voor de zekerheid) 

Bel svp van te voren wanneer u een auto wilt bezichtigen.
U vindt ons aan de Oostendeweg 17 9723 HJ  Groningen.
Telefoon: 050-3180288
Bgg: 06-50513061
E-mail: h.buurma@hetnet.nl

Autobedrijf Buurma
Oostendeweg 17
9723HJ Groningen
050 3180288
autobedrijfbuurma@ziggo.nl

www.autobedrijfbuurma.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie