Bouwjaar | 30-11-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-669-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.215 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-669-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTO Autoservice Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenstraat 3 |
Postcode | 9502 EZ |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rtoautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Qashqai 1.6 Visia
- Kenteken: K-669-XR
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 02-04-2025
- Tellerstand: 160215 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HR16
- Vermogen: 86 kW / 117pk
- Ledig gewicht: 1210 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 433 cm
- Breedte: 178 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Met een auto als deze Nissan Qashqai komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2012 heeft 160215 kilometer gereden. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Een draaiende motor verbruikt kostbare brandstof. Dus mag-ie best even uit als u stilstaat. Het start-stopsysteem zorgt er automatisch voor. Natuurlijk behoren in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen achter ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien.
Heeft u interesse in deze mooie Nissan? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
U kunt deze deze auto financieren vanaf €169,00 per maand.
Voor meer vragen of informatie kunt u ons altijd bellen mailen of smsen.
Kijk ook eens naar onze andere voordelige advertenties.
Onze garantiepakketten
Instapgarantie (€399,-)
Auto's van 10 - 15 jaar oud en tot 200.000 km.
Inclusief onderhoudsbeurt.
Excellent garantie (€499,-)
Auto's tot 10 jaar oud en tot 200.000 km.
Inclusief onderhoudsbeurt.
Exclusive garantie (€899,-)
Speciaal voor onze exclusives.
Auto's tot 10 jaar oud en tot 200.000 km.
Inclusief onderhoudsbeurt.
Onze advertenties worden met grote zorgvuldigheid op het internet geplaatst. Mocht er onverhoopt toch een fout in staan, dan kan hieraan geen rechten worden ontleend.
Financiering is mogelijk.
Whatsapp of SMS ons op: 06-11866632
RTO Autoservice Stadskanaal
Veenstraat 3
9502EZ Stadskanaal
0599727012
stadskanaal@rtoautoservice.nl
www.rtoautoservice.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.