Bouwjaar | 10-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-739-K Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-739-K Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Snip |
Contactpersoon | Autocentrum Snip |
Adres | Provincialeweg 125a |
Postcode | 9863 PE |
Plaats | Doezum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 612544 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumsnip.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Qashqai 1.2 Business Edition
- Kenteken: RK-739-K
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 10-10-2024
- Tellerstand: 93047 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin Metallic
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1325 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Verwarmde voorruit
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Mooie en complete Nissan Qashqai 1.2 Business Edition!
Onderhoudsboekjes aanwezig!
Autocentrum Snip in Doezum is een merkonafhankelijk BOVAG autobedrijf en aangesloten bij Bosch Autocrew en de Nationale AutoPas.
Occasions kunnen tegen een meerprijs van € 595,- met 6 maand garantie inclusief een Nieuwe APK en Aflevering Beurt worden geleverd of 12 maand BOVAG-Garantie voor 995,-
Wij rekenen Geen aflevering kosten!
Voor APK of onderhoud en reparatie bent u welkom in onze moderne Bosch Autocrew-werkplaats.
Bezoek onze website www.autocentrumsnip.nl voor alle occasions, fotoreportages en informatie!
zet en drukfouten voorbehouden.
Autocentrum Snip
Provincialeweg 125a
9863PE Doezum
0594-612544
Verkoop@autocentrumsnip.nl
www.autocentrumsnip.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.