Bouwjaar | 29-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-801-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-801-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Potgieter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresstraat 11 |
Postcode | 9502 EA |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 613405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.potgieter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - apr 2022
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg
Accu
Accu: 62 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 23 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 100 kW, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:49
Bruikbare accucapaciteit: 58.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 328 km
Ingeschat verbruik: 20.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 20.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.47 kWh/100km
Met deze Nissan LEAF maakt u een krachtig statement: elektrisch rijden is niet alleen beter voor het milieu, het is ook gewoon leuk. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. In dit voertuig hoeft u nooit meer kou te lijden dankzij functies als stoelverwarming en verwarmbare achterbank, evenals een verwarmbaar stuur. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als uw voorligger stilstaat. De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Met full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting is deze Nissan helemaal compleet.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.