Nissan Leaf E+ Tekna 62 kWh | Airco | ACC | Stoel & stuur verwarming | Apple carplay | 12 Maand BOVAG garantie

€ 19.740,- incl. BTW

Bouwjaar 29-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.570 km
Deuren 5
Kenteken K-817-JK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Nissan Leaf E+ Tekna 62 kWh | Airco | ACC | Stoel & stuur verwarming | Apple carplay | 12 Maand BOVAG garantie


€ 19.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.570 km
Deuren 5
Kenteken K-817-JK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Potgieter B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ceresstraat 11
Postcode 9502 EA
Plaats Stadskanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 613405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.potgieter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - apr 2022

Technische informatie
Koppel: 340 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg

Accu
Accu: 62 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 23 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 100 kW, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:49
Bruikbare accucapaciteit: 58.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 328 km
Ingeschat verbruik: 20.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 20.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.47 kWh/100km

Geniet van de ruimte en het comfort van deze Nissan LEAF. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2020, er staat 74570 kilometer op de teller. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? Alles aan deze auto is ontworpen voor comfort, tot aan de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en verwarmbaar stuur. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Met automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting is deze Nissan helemaal compleet.

In de Nissan LEAF heeft uw veiligheid en di

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie