Nissan Leaf 3.zero Limited Edition 62 kWh | Incl. 1 jaar Garantie | Wegenbelastingvrij tot 2030 | 340 KM Actieradius | 1e Eigenaar | BOSE audio systeem | Stuurver

€ 21.820,- incl. BTW

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.321 km
Deuren 5
Kenteken G-356-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Nissan Leaf 3.zero Limited Edition 62 kWh | Incl. 1 jaar Garantie | Wegenbelastingvrij tot 2030 | 340 KM Actieradius | 1e Eigenaar | BOSE audio systeem | Stuurver


€ 21.820,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 84.321 km
Deuren 5
Kenteken G-356-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoogkerk BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoendiep 159
Postcode 9745 EA
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 3137738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveenautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 340 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg

Accu
Accu: 62 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 23 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 100 kW, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- VDVEENAUTOGROEP AFLEVERPAKKET (€ 495): - Onderhoud volgens schema - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie
- VDVEENAUTOGROEP ZEKERHEID (€ 995): - Onderhoud volgens schema - 24 maanden Autotrust garantie - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:49
Bruikbare accucapaciteit: 58.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 289 km
Ingeschat verbruik: 20.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 20.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.14 kWh/100km

Ruim en economisch, dat is de Nissan LEAF. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2019 en heeft een kilometerstand van 84321. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! De krachtige motor geeft deze Nissan uitstekende prestaties. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Deze Nissan LEAF is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Ook 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Switchen van radiozender of het geluid dempen - het gaat ge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie