Mini Mini Moke

€ 22.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-1983
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.743 km
Deuren -
Kenteken 9-XNH-86 Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 29 kW (39 pk)

Algemeen

Bouwjaar 30-06-1983
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.743 km
Deuren -
Kenteken 9-XNH-86 Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 29 kW (39 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hofman Leek Classic & Sportscars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rodenburg 1
Postcode 9351 PV
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 516604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hofman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modeljaar: 1983
Referentienummer: 15782

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 680 kg
Max. trekgewicht: 600 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 11 - € 12 per kwartaal

Mooi gerestaureerde roestvrije Mini Moke afkomstig uit Portugal. Met Nl kenteken en rijklaar. De Mini Moke werd ontwikkeld door de British Motor Corporation. Hij was bedoeld voor de British Armed Forces, maar werd afgewezen wegens de geringe bodemvrijheid en het ontbreken van vierwielaandrijving.[ Daarentegen genoot de Moke grote populariteit bij onder andere de nouveau riche in mondaine plaatsen als Cannes en Saint-Tropez.. De Mini Moke werd tot 1968 in het Britse Longbridge gebouwd; in totaal 14.518 exemplaren. Van 1966 tot in 1981 werden ongeveer 26.000 exemplaren bij BMC/British Leyland in Australië gebouwd. Daarna werd de productielijn verhuisd naar de Portugese BL-fabriek in Setubál (IMA) waar tot 1990 ongeveer 8.500 exemplaren geproduceerd werden. In 1989 werd een serie van 250 stuks Mini Moke 25 gebouwd, om te vieren dat de Mini Moke 25 jaar in productie was.In 1990 verkocht het concern, dat inmiddels Rover Group heette, de productiefaciliteiten aan de Italiaanse motorfietsfabrikant Cagiva, die in Setúbal naar schatting nog zo'n 1.500 exemplaren bouwde onder de naam Cagiva Moke.. De totale Moke-productie bedraagt daarmee zo'n 50.000 stuks. In 1993 verplaatste Cagiva de productiefaciliteiten naar Italië, maar de productie werd niet meer hervat.

= Bedrijfsinformatie =

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.
Altijd ruim 500 auto's op voorraad, check de actuele voorraad via www.hofman.nl.
Volg ons ook op facebook.com/HofmanLeek
Bel ons voor de mogelijkheden voor inkoop, verkoop, consignatieverkoop en stalling.
* Veilig online kopen @ hofman.nl * Levering aan huis mogelijk * Inruil mogelijk
Al onze autos staan met een zeer uitgebreide fotoreportage (60-100 fotos) online op www.hofman.nl


Alfa Romeo Spider Giulia GTV Giulia Giulietta
Aston martin DB7 DB 7 VANTAGE VOLANTE
Audi 100S coupe 100 S 80 90 TT
BMW 1502 1602 2002 700 Isetta 318 320 323I 323 I 325 518E21 E30 E 30 E24 E 24 Alpine Z3 Z 3 Z4 Alpine B6 Isetta M635 CSI
Chevrolet corvette C1 C2 C3 C4 3100 pick up Camaro SSR Nova Special Deluxe Suburban
Fiat 500 Nuova 124 spider Topolino
Ford Thunderbird Mustang Fairlane Capri ranchero gran torino taunus turnier 12M 12 M
MGA MGB MGC MGF MG F MGTF MGTD MG MG A MG B MG C MG TF MG TD Midget MGC MGB MGBGTV8 MGRV8
Triumph TR2 TR3 TR4 TR250 TR6 Spitfire STAG TR 2 TR 3 TR 4 TR 5 TR 250 TR 6 GT6 GT 6
Austin Healey 3000 MK3 BJ8 100/4 100/6 AH BJ7 BJ 7 BJ 8 BJ8 Sprite 100-4 100-6 MK 3
Citroën Traction Avant 2cv 2CV6 2 CV 2CV 6 2 CV 6 CX 25 CX25 ID20 Break Familiale Lomax
Porsche

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie