Bouwjaar | 28-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.546 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 89-PL-PT Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 7.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.546 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 89-PL-PT Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Bijsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijmersweg 25 |
Postcode | 9919 BJ |
Plaats | Loppersum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)596 - 571545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebijsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - mrt 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 135 per kwartaal
Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Super nette en leuk uitgevoerde Mini Cooper Cabrio in de Chili uitvoering.
Deze cabrio is voorzien van 4 zitplekken, een windscherm en stoffen cabrio dak.
Uiteraard wordt deze auto geleverd incl. een aflevercontrolebeurt, 3 maanden garantie en een nieuwe APK.
Daarnaast is deze complete auto o.a. voorzien van;
- Airco - Climate control
- Elektrisch bedienbaar cabriodak
- Half lederen bekleding
- Elektrisch bedienbare ramen
- 17 inch. lichtmetalen velgen
- Cruise control
- Windscherm
- Parkeersensoren
- Mistlampen voor
- Centrale deurvergrendeling incl. een afstandsbediening
- Etc.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden geadverteerd met een rijklaarprijs. dit betekend dat er dus géén extra kosten meer bijkomen.
Nieuwsgierig geworden en u wilt een proefrit maken, een afspraak of wilt u gewoon wat meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens;
Garage Bijsma
Wijmersweg 25
9919BJ Loppersum
t. 0596-571545
m.06-53146303
Email. info@garagebijsma.nl
www.garagebijsma.nl
Tot dan!
NB: Met de grootste zorg stellen wij de advertenties samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud. Type-, druk-, prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.