Bouwjaar | 04-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.343 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-SG-NK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.343 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-SG-NK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Coen's Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lloydsweg 18 |
Postcode | 9641 KK |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83024103 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.coensautotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Schitterende rode Mini Cooper
Mini 1.6 Cooper Seven 2006 rood
- Kenteken: 49-SG-NK
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 30-06-2024
- Tellerstand: 205343 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: W10B16A
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1050 kg
- Max. trekgewicht: 650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 364 cm
- Hoogte: 1408 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Dakspoiler
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportonderstel
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Zeer nette Mini Cooper
Nagekeken en klaar voor aflevering
Nieuwe matten set
Hemelbekleding als nieuw
Geen blanke lak schade
Boekjes aanwezig als ook 2 sleutels
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag 8.00-17.00
Zaterdag 10.00-16.00
Zondag en na 17.00 op afspraak
Wij kunnen 24/7 auto's tenaamstellen en vrijwaren.
Ook pinnen is mogelijk.
Ook voor onderhoud en reparatie kunt u bij ons terecht
Wij beschikken over een Leenauto en leenfiets.
Coen's Autotechniek
Lloydsweg 18
9641kk Veendam
0683024103
www.coensautotechniek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.