Mazda MX-5 1.8 TS Airco Leer Stoelverw. Navigatie Cruise 17inch OZ

€ 12.550,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 132.105 km
Deuren 2
Kenteken R-177-PZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Mazda MX-5 1.8 TS Airco Leer Stoelverw. Navigatie Cruise 17inch OZ


€ 12.550,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 132.105 km
Deuren 2
Kenteken R-177-PZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam S. Visser Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdstraat 20
Postcode 9861 AH
Plaats Grootegast
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29086071 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stefanvisser.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 125 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Zeer nette auto voorzien van Leren interieur Airco Stoelverwarming 17inch OZ velgen
Cruise controle Radio Stuurwielbed. Alpine Navigatie
onderhouds boeken aanwezig km stand aantoonbaar inruil mogelijk

APK tot 23-11-2023

Optionele Afleverkosten 365,-- euro. { airco service volle tank poets beurt onderhouds beurt }

Inruil mogelijk. Tevens de beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan ons bedrijf. Dit om de juiste prijs indicatie vast te stellen onder het genot van een kop koffie. Mocht dit niet lukken, dan graag een uitgebreide email met daarin een zo'n goed mogelijke beschrijving van uw auto.Dit met actuele foto's en een prijs indicatie van wat u voor de auto bij inruil zou willen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

STEFAN VISSER AUTO'S GROOTEGAST

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie