Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M LEDER,BOSE,H.U.D, ADAPTIVE CRUISE

€ 19.899,-

Bouwjaar 02-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.518 km
Deuren 5
Kenteken RN-936-K Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M LEDER,BOSE,H.U.D, ADAPTIVE CRUISE


€ 19.899,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.518 km
Deuren 5
Kenteken RN-936-K Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Oldeman
Contactpersoon GL Haalboom
Adres Akeleiweg 115
Postcode 9731 JC
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-oldeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2015 - sep 2020

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Leaseprijs: € 413 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

Onze auto's worden standaard geleverd zonder garantie met een geldige APK, vloeistof/verlichting controle, tenaamstelling voertuig, poetsen, vrijwaren inruilvoertuig en Nationale Auto Pas.
Meerprijs Full Service pakket:
occasions vanaf €7500,- meerprijs €795,- 12 maanden BOVAG garantie, beurt volgens schema en 12 maanden Pech hulp Europa dekking.
Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Desondanks kunnen er per ongeluk afwijkende specificaties of opties voorkomen.

Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De Mazda CX-3 die we hier hebben, heeft 88500 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2018. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Van de diverse pluspunten is ook het lederen interieur het noemen waard. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mazda CX-3 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Pak aan, ?t is winter! Zo?n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Elk genre muziek komt tot z'n recht. Het high performance audiosysteem is perfect in te regelen op uw smaak! Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De elektronische systemen in deze Mazda helpen u actief om aangenaam te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie