Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic 306pk GRIJSKENTEKEN PRIJS IS EX BTW

€ 39.899,-

Bouwjaar 27-06-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.674 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic 306pk GRIJSKENTEKEN PRIJS IS EX BTW


€ 39.899,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.674 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Oldeman
Contactpersoon GL Haalboom
Adres Akeleiweg 115
Postcode 9731 JC
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-oldeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: mei 2015 - dec 2017

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.184 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 292 cm

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 958 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

***LET OP PRIJS IS EX BTW!!*** *** PRIJS INCLUSIEF BTW BEDRAAGT 58.019 EURO***

Een hele zoektocht was het. Want als je dan voor zo'n verheven auto als de Range Rover Sport hebt gekozen dan begint het pas. De juiste uitvoering, kleur en motorisering vinden. Als liefhebber kan je dan niet om de Autobiography heen. Alles wat zo'n auto mooi maakt zit er dan eigenlijk wel op. Maar goed, vind maar eens een echt mooie. Een jaar heeft de zoektocht uiteindelijk geduurd. Maar toen kwam hij toch voorbij. Diep in Duitsland, bij een Land Rover dealer die de auto nieuw had geleverd.
Ze moeten daar blij zijn geweest met de eerste eigenaar. Want niet alleen koos deze heer voor de meest luxe Autobiography met de sterkste V6 variant van 306PK, maar er werden ook nog mooie opties toegevoegd voor meer dan €10.000,-
Het standaard grijs metallic werd wat flets bevonden dus werd er een prachtige Ultra Metallic lak gekozen voor €4600,- en het dak en spiegels werden in zwart gespoten. De velgen kregen een upgrade naar 22 inch en er werd een te openen panoramadak toegevoegd. Chroom en aluminium had de klant het niet zo op, dus verder werden de schakelflippers achter het stuur vervangen door optionele zwarte exemplaren. Daarnaast het uitgebreide houtpakket in hoogglans zwart voor het interieur. In Duitsland zijn ze iets vriendelijker met de prijzen voor nieuwe auto's, maar in Nederland had de auto nieuw circa €150.000,- gekost.
Nu kwam de auto dus weer te koop en na een uitgebreide proefrit was de koop snel gesloten. In Nederland is de auto door Saris 4x4 voorzien van de tussenwand waardoor de auto op grijs kenteken is. Waarbij de tussenwand aan de laadkant zijde zwart is en aan de voorzijde in de lichtere kleur van het interieur. Het panoramadak is nog volledig functioneel.
Ik heb een vrij uitgebreide verzameling auto's en ben ook veel in het buitenland. Ik heb circa 20.000 heerlijke kilometers met de auto gereden. 1 op 14 rijden is goed haalbaar, erg bijzonder voor dit type auto. De auto staat nu vrij veel stil omdat er weer een andere droomauto is gekomen en dat is zonde. En dus mag hij naar iemand anders die er hopelijk net zo veel van kan genieten.
De l

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie