Bouwjaar | 30-06-1998 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.652 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TR-SL-75 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-1998 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.652 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TR-SL-75 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hovingh Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aduarderdiepsterweg 14/3 |
Postcode | 9745 EM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hovinghoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Lancia Ypsilon 1.2 LS
- Kenteken: TR-SL-75
- Merk: Lancia
- Model: Ypsilon
- Tellerstand: 204652 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: geel
- Motorinhoud: 1242 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 840A3.000
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 835 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.70 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 372 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 57 - 64 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 2
Met nieuwe APK bij aflevering en 3 maanden service.
Inruil en betaling in termijnen mogelijk.
Hovingh occasions
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745EM Groningen
050-5515658
Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!
Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!
Bel voor meer informatie: 06 50505938
of kom langs voor een proefrit
Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.
Hovingh Autodemontage
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghautodemontage.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd
Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.
De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.
Plus
- vlot en zuinig
- chique uitstraling
- rijke standaarduitrusting
Min
- gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
- stop/start-systeem werkt storend traag
Conclusie
De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.
De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.
Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.