Bouwjaar | 06-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.091 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-895-HL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.091 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-895-HL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Virena Ten Boer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 8 |
Postcode | 9791 DE |
Plaats | Ten Boer |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 3021600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.virena-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 104 kW (141 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 183 x 156 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 06-09-2029
Garantielabels: Kia Certified Used, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Rijklaarprijs:
Er is volop leefruimte in deze Kia Niro, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze auto uit 2022 heeft 34091 kilometer gelopen. Een krachtige benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Zelfs als het buiten ijzig koud is, kunnen zowel de bestuurder als de passagiers op de achterbank snel opwarmen, dankzij de verwarmbare stuurwiel en de achterbankverwarming. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Verder is de Kia uitgerust met: schuif- en kanteldak, 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Het digitale dashboard in deze auto maakt personalisatie van uw cockpitinterface mogelijk. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. En deze auto heeft ook connected drive services, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een veilige rit voor ogen: daarvoor zorgt de head-up display! Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Kia. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Ook helpen het dodehoekdetector detectiesysteem, f
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.