KIA Niro 1.6 GDi Hybrid BusinessLine|Airco|Navi|Cruise|

€ 999.999,- incl. BTW

Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 104.767 km
Deuren 5
Kenteken TG-297-P Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid BusinessLine|Airco|Navi|Cruise|


€ 999.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 104.767 km
Deuren 5
Kenteken TG-297-P Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RTO Autoservice Stadskanaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veenstraat 3
Postcode 9502 EZ
Plaats Stadskanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rtoautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Kia Niro 1.6 GDi Hybrid BusinessLine|Airco|Navi|Cruise|


- Kenteken: TG-297-P
- Merk: Kia
- Model: Niro
- APK tot: 13-05-2026
- Tellerstand: 104767 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1580 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: G4LE
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1400 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 436 cm
- Breedte: 181 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Vermoeidheids herkenning


Met zijn inventieve techniek is de hybride Kia Niro tegelijk comfortabel en zuinig met brandstof. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2018, hij heeft 104746 kilometer op de teller staan. Mooier kan het eigenlijk niet: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor. Met deze hybride Kia Niro kunt u alle kanten op. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie