Bouwjaar | 16-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-998-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-998-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. van Boven BV |
Contactpersoon | H. van Boven |
Adres | Kapitein Nemostraat 40 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 645029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvanboven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat voor: 215/60 R17
Bandenmaat achter: 235/55 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 695): Garantie Pakket: * Auto wordt professioneel gepoetst en binnenzijde gereinigd * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * Nieuwe APK * 6 maanden GARANTIE * 12 maanden Checkstar Mobiliteitsgarantie * Tenaamstelling voertuig * Vrijwaren inruilauto * € 25,00 Brandstof * ( Exclusief eventueel vervangen distributieset, tegen geringe meerprijs mogelijk)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Met een auto als deze Jeep RENEGADE komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De snelheid en interval van de ruitenwissers worden bij neerslag op maat aangestuurd via het regensensor. Deze auto is voorzien van navigatiesysteem, DAB+ radio, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf H. van Boven BV, specialist in Alfa Romeo, Lancia en Fiat, bij ons bent u verzekerd van Auto rijklaar inclusief afleverkosten, 6 maanden Garantie zodat u weet waar u aan toe bent. Officieel Magneti Marelli Checkstar dealer voor zuid-oost Drenthe, aangesloten bij de BOVAG. Ondanks dat wij uiterste zorg besteden aan onze advertenties kan het voorkomen dat er type/fouten en of model wijzigingen hebben plaatsgevonden. U kunt dus ook geen aanspraak maken op voornoemde fouten/wijzigin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.