Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 711.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-SXS-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 711.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-SXS-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Tolbert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Feithsweg 25A |
Postcode | 9356 AS |
Plaats | Tolbert |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22481023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazatolbert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5332 x 1974 x 2315 cm
Wielbasis: 330 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.160 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Technische staat: zeer slecht
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 700 - € 752 per kwartaal
MOTOR DEFECT !!!
LOOPT NIET
TEL 0622481023
0031622481023 EXPORT
= Bedrijfsinformatie =
AUTOPLAZA TOLBERT
FEITHSWEG 25 A
9356 AS TOLBERT
TEL 0622481023
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld zijn Autoplaza Tolbert en Autoplaza Roden niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!