Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 195.297 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 195.297 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostland Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wasaweg 22 |
Postcode | 9723 JD |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5490318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostlandautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4
Gewichten
Ledig gewicht: 2.715 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 423 x 203 x 215 cm
Laadklep: Dhollandia DHLC.08, achtersluitklep, 750 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal
Afm. laadbak 4.23m x 2.03m x 2.15m
Dhollandia DHLC.08 laadklep met een liftgewicht van 750 kg.
Laadvermogen 785 KG
Synchromesch 3e versnelling licht voelbaar/hoorbaar !! Auto rijdt verder prima !!
Bakwagen - Gesloten Laadbak - Laadklep - dubbel lucht - Dhollandia
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!