Ford S-MAX 1.5 Titanium

€ 26.950,- incl. BTW

Bouwjaar 13-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.532 km
Deuren 5
Kenteken RV-183-L Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.5 Titanium


€ 26.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 46.532 km
Deuren 5
Kenteken RV-183-L Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Singel 55
Postcode 9971 CH
Plaats Ulrum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)595 - 401500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Ford S-Max 1.5 Titanium


- Kenteken: RV-183-L
- Merk: Ford
- Model: S-Max
- APK tot: 04-04-2026
- Tellerstand: 46532 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: UNCK
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1545 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 483 cm
- Breedte: 192 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening

Interieur

- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Met een auto als deze Ford S-Max komt u absoluut goed voor de dag. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Ford is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie