Bouwjaar | 03-07-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 309.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-LZ-FV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 1.050,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 309.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-LZ-FV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | First Car Groningen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordwolderweg 31 |
Postcode | 9784 PA |
Plaats | Noordwolde |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18060980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstcargroningen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.296 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De auto start en rijd erg fijn.
recent voorzien van nieuwe filters, en bougies.
Bij de apk geen laswerk ontdekt en gekeurd tot 09-01-2025
Kortom een hele goedkope auto met een vol jaar keuring
Voor vragen en biedingen graag even bellen of berichten.
Inruil is bij ons uiteraard mogelijk, neem contact op voor de mogelijkheden !
www.firstcargroningen.nl
= Bedrijfsinformatie =
Bij First Car Groningen bent u op het juiste adres betreft onderhoud, verkoop en inruil van auto's. Wij verstaan ons vak al meer dan 20 jaar. Al onze auto's zijn voorzien van scherpe meeneem prijzen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in de vaandel. Zo kunnen we in overleg bijna al uw wensen wel verwezenlijken.
Heeft u vragen over één van onze auto's of wat betreft onderhoud ? Neem dan contact met ons op !
Mocht u geïnteresseerd zijn in een proefrit in één van onze auto's dan is het handig om van te voren contact op te nemen, zodat we er voor kunnen zorgen dat de auto voor u klaar staat !
Wilt u inruilen, neem dan snel contact met ons op. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met een inruilwaarde van uw auto komen.
Wij zijn geopend op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00. Mocht u buiten onze openingstijden een auto willen bezichtigen dan is dit mogelijk na het maken van een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.