Ford Fiesta Ecoboost 100 pk Titanium X | 1e Eigenaar | Nwe geleverd | Achteruitrijcamera | Adapt. Cruise |

€ 18.890,-

Bouwjaar 20-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.848 km
Deuren 5
Kenteken K-831-KL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Ford Fiesta Ecoboost 100 pk Titanium X | 1e Eigenaar | Nwe geleverd | Achteruitrijcamera | Adapt. Cruise |


€ 18.890,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.848 km
Deuren 5
Kenteken K-831-KL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harry Boerhof B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Helsingborgweg 6
Postcode 9723 HN
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5411552 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smidts.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - jan 2022

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket: Deze auto wordt geadverteerd zonder het door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), 24/7 pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar geldige APK, (Ford A1) kwaliteitscheck, een professionele poetsbeurt en een halve tank brandstof. Daarnaast bieden wij onze klanten gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud en/of reparatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Ford Fiesta is bijna full options!! Alleen een panoramadak was nog te bestellen. De lijst met opties is bijna eindeloos! Veel van de opties zijn in deze klasse, of zelfs de klasse erboven niet leverbaar!
Deze Ford Fiesta is door ons nieuw geleverd!

We beginnen met het gewaardeerde Winter Pack. Nooit meer de voorruit krabben door de voorruitverwarming en met de stoel- en stuurwielverwarming meteen comfortabel wegrijden in de kou.

Ook alle veiligheidsvoorzieningen zijn aanwezig. Parkeersensoren voor en achter, automatisch inparkeren en een camera maken parkeren eenvoudig en veilig. Het automatisch noodremsysteem kan zelf ingrijpen als de bestuurder een aanrijding dreigt te krijgen. De adaptieve cruise control zorgt ervoor dat er een veilige afstand gehouden wordt. Het systeem voor dodehoekbewaking laat de bestuurder weten of er een auto in de dode hoek zit. Tot slot zorgen de 4 seizoenen banden ervoor dat u voorbereid bent op veranderende weersomstandigheden.

Op het dashboard is de centrale surround speaker van het Bang&Olufsen systeem te zien. Samen met de versterker en de subwoofer onder de bestuurdersstoel heeft dit een geweldig geluid. Er handig is daarom dat de auto is voorbereid voor Apple Carplay en Android Auto. Zo kunt u de telefoon aansluiten om apps als Spotify of Google

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie