Bouwjaar | 17-05-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.560 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 31-FP-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.560 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 31-FP-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hovingh Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aduarderdiepsterweg 14/3 |
Postcode | 9745 EM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hovinghoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford Fiesta 1.3-8V First Edition
- Kenteken: 31-FP-KH
- Merk: Ford
- Model: Fiesta
- Tellerstand: 248560 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1299 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: J4J
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 906 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.30 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 3833 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 75 - 83 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 2
Exterieur
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling
- Getint warmtewerend glas
- Lichtmetalen velgen
- Metaalkleur
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Gordels achter
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Gordelspanners
Overige
- Bestuurdersairbag
Nette Ford Fiesta met nieuwe APK
inruil en betaling in termijnen mogelijk
Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!
Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!
Bel voor meer informatie: 06 50505938
of kom langs voor een proefrit
Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.
Hovingh Occasions
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.