Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
€ 87.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Boerhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Helsingborgweg 6 |
Postcode | 9723 HN |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5411552 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smidts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 336 kW (457 PK)
Vermogen brandstofmotor: 260 kW (354 PK)
Koppel: 825 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 68 liter
Transmissie
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5049 x 2004 x 1778 cm
Wielbasis: 303 cm
Inhoud laadruimte: 635/2.274 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.366 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu laden: Type 2, 1-fase
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Ruimte voor 7 inzittenden en bagage. Standaard voorzien van alle denkbare opties. Alleen metallic lak en trekhaak zijn optioneel mogelijk. Standaard intelligent 4 x 4 (AWD) aandrijving. De krachtige, zuinige EcoBoost V6 benzine motor levert gecombineerd met een krachtige elektromotor een vermogen van 457pk. En dit samen met een 10-traps Automaat met e-shift levert een fantastische reisauto op met een trekgewicht van maar liefst 2500kg!
Geen laadstress. Tot 40km elektrische range (WLTP) of een combinatie van elektrisch en benzine. (Hybride) Geen speciale wall-box installatie thuis nodig. Via normaal stopcontact thuis op te laden. Tevens is de accu te sparen voor later gebruik (EV Later) U vertrekt dan bijvoorbeeld elektrisch vanuit uw woonplaats. Rijdt op benzine op de snelweg richting de stad. Om vervolgens volledig elektrisch in omgeving van de stad te rijden en vice versa.
Standaard o.a. voorzien van verwarmbare en gekoelde 10-voudig elektrisch verstelbare voorstoelen met memory + verwarmbare 2e zitrij. Vol-lederen bekleding met rood stiksel, Sync3 met Apple Carplay of Android Auto, Draadloos mobiel opladen en een B&O (Bang en Olufsen) premium Soundsysteem met 14 speakers en 1000Watt. Adaptieve cruise controle met stop & go. Pre-Collision assist met voetganger en fietser detectie. Verkeersbordherkenning. Dode hoek sensor (BLIS), Lane centering Aid, Cross trafic alert. Elektrisch bedienbare kofferklep, groot panoramdak met 2 te openen delen, Full LED koplampen, 360 graden camera met split view en was-systeem, 20 inch Licht metalen velgen.
Met de rijmodi van het Terrain Management Systeem kun je het rijgedrag aanpassen aan weg- weer en terrein omstandigheden. De rijmodi Normal, Sport, Trail, Tow/Haul, Eco, Deep Snow en Sand worden in een unieke grafische weergave op het 12, 3 inch instrumentencluster getoond. Hill Descent Control komt daarbij in actie om steile afdalingen in het terrein gemakkelijk te maken.
Active Noice Cancellation: Een uniek systeem dat rijgeluiden dempt waardoor het aangenaam stil en rustig is in de auto.
Deze Ford Explorer PHEV is uit voorraad te leveren. P
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Explorer | Slagschip
De Ford Explorer bestaat al vele jaren. Het model is echter nooit eerder in Europa geleverd, want gezien de uitstoot zou deze grote SUV hier onbetaalbaar zijn. De zesde generatie van de Explorer is echter speciaal aangepast voor een entree in Europa. Toch is hij nog even kolossaal als het Amerikaanse model. Wat is er aangepast? En maakt Fords slagschip nu wel kans in Europa?
De Ford Explorer is een extreem grote Amerikaanse SUV die is aangepast voor de Europese markt. Dankzij die aanpassingen is de Explorer relatief voordelig in aanschaf en gebruik. Levendig weggedrag.
Plus
- spectaculair snel
- prima weggedrag
- scherpe prijs
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- geen plek voor rolhoes bagageruimte
- weinig verfijnd
Conclusie
Graag hadden we de Ford Explorer helemaal afgebrand. Historisch gezien is dit een overmaats, vervuilend, op-en-top Amerikaans slagschip dat volstrekt overbodig is in Europa. Maar nee! Ford Europa heeft deze extreem grote SUV op exact de juiste punten aangepast waardoor het nu juist een slimme aanvulling is op het bestaande aanbod.
Dankzij plug-inhybride aandrijving is de Explorer (relatief) voordelig in aanschaf en gebruik, terwijl niet is ingeleverd op de prestaties. Door gebruik te maken van dezelfde materialen en uitrusting als de doorsnee modellen van Ford kon de prijs nog verder worden gereduceerd. Daarmee is de Explorer even kostbaar als een grote SUV van andere merken, terwijl deze Ford nog een slag groter is. Dankzij het aangepaste onderstel voelt deze Amerikaan zelfs meer Europees dan concurrerende modellen van Europese merken!