Dacia Duster 1.0 TCe Comfort STOELVERWARMING / PDC / ROOFRAIL / AIRCO / SLECHTS 29.448 KM

€ 15.900,- incl. BTW

Bouwjaar 30-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.448 km
Deuren 5
Kenteken X-445-JH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe Comfort STOELVERWARMING / PDC / ROOFRAIL / AIRCO / SLECHTS 29.448 KM


€ 15.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 29.448 km
Deuren 5
Kenteken X-445-JH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Renault Herbers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ter Apelkanaal Oost 103
Postcode 9563 RE
Plaats Ter Apelkanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 412672 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.renault-herbers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - dec 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.214 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Deze auto wordt naar uw wens afgeleverd, Optioneel kunt u kiezen voor de volgende afleverpaketten :

AUTHENTIQUE PAKKET € 295,-

Controlebeurt ( Vloeistoffen & Verlichting )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Reiniging van binnen en buitenzijde van de auto
3 maanden garantie op de motor & versnellingsbak

EXPRESSION PAKKET € 495,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 6 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

DYNAMIQUE PAKKET € 795,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 12 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Bandenprofiel Minimaal 4 MM
Indien Renault / Dacia Pech service Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

* geen auto ouder dan 3 jaar of maximaal 130.000 km *

Tevens kunnen wij u nog enkele diensten aanbieden bij aanschaf van uw auto, Denkt u eens aan uw autoverzekering of financiering

FINANCIERING

U financiert uw auto al vanaf 5,9 % Rente! Wij informeren u graag over de lopende acties & voorwaarden.
* ( let op geld lenen kost geld )*

ALLE INRUIL MOGELIJK!

Renault Herbers Ter apelkanaal is officieel erkend reparateur van Renault & Dacia.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Renault Herbers niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk besch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie