Citroen Xsara Picasso 1.8i-16V Différence 2 | APK 10-10-2024 | Trekhaak | Climate Control
€ 999,-
Bouwjaar | 09-10-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-NH-VR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-NH-VR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sopa |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Friesestraatweg 191 |
Postcode | 9743 AC |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51106564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Rijd en schakelt erg netjes voor de kilometerstand.
Van buiten ook best netjes, op wat gebruikerssporen conform leeftijd na.
Voor vragen en biedingen graag even berichten of bellen.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Sopa vind u aan de Friesestraatweg 191 te Groningen. Bij Autobedrijf Sopa bent u op het juiste adres betreft onderhoud, verkoop en inruil van auto's. Wij verstaan ons vak al meer dan 20 jaar. Al onze auto's zijn voorzien van scherpe meeneem prijzen. Dit houdt in meenemen zonder garantie of afleverkosten. Wilt u toch zekerheid, dan zijn er mogelijkheden om garantie af te sluiten tot 3 maanden.
Wilt u inruilen, neem dan snel contact met ons op. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met een inruilwaarde van uw auto komen.
Wij zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00. Mocht u buiten onze openingstijden een auto willen bezichtigen dan is dit mogelijk na het maken van een afspraak.
Hoewel wij proberen onze advertenties met grote zorg samen te stellen, kan aan de informatie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong
Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?
De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.
Plus
- snel en zuinig
- ergonomisch goed doordacht
- stil en comfortabel
Min
- lastig inleggen 2e versnelling
- geen toerenteller
Conclusie
De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.
Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).