Bouwjaar | 04-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-KKD-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-KKD-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Veenhuizen |
Contactpersoon | Jeffrey Veenhuizen |
Adres | Energieweg 2 |
Postcode | 9363 ER |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-veenhuizen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2009
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.731 kg
Max. trekgewicht: 1.545 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met een druk op de knop verandert u het volume of het zenderstation met de audiobediening op het stuurwiel. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Citroën C4 prima parkeersensoren die u een handje helpen. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Ook is de Citroën uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Citroën C4 samen. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meeneemprijzen, u betaalt geen afleverkosten. Kom gerust eens langs om geheel vrijblijvend de auto's te bekijken en een proefrit te maken. Aan typefouten en/of onvolledigheden kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer uw aankoop alvorens u overgaat tot aanschaf.
I.v.m. hoge doorstroom van onze occasions adviseren wij u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt.
Inruil auto, motor, boot, caravan of camper is altijd w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.