Citroen C1 1.0-12V Séduction+ e Apk Airco

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.213 km
Deuren 3
Kenteken H-141-FX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Citroen C1 1.0-12V Séduction+ e Apk Airco


€ 1.999,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.213 km
Deuren 3
Kenteken H-141-FX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andre Mulder Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenstraat 24
Postcode 9682 PL
Plaats Oostwold Gem Oldambt
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31344311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2011 - mrt 2012

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 344 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 795 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.180 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Inruil uiteraard mogelijk.

Let op !! wij hanteren scherpe handels prijzen
Niet vragen wat is laatste prijs !!

Wij kunnen 24/7 per dag de auto op uw naam zetten

Uitsluitend geopend op afspraak.
Ook in de avond of op zondag mogelijk !!
Bel 06-31344311 (ook Whatsapp) voor de flexibele mogelijkheden en kom vrijblijvend langs voor een proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?

Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?

De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig

Min

  • MirrorLink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)

Conclusie

Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.

Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.

Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.

Deel deze advertentie