Bouwjaar | 27-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NKB-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NKB-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | auto Rozema |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriepark, 41 |
Postcode | 9351 PA |
Plaats | Leek |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50512248 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorozema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Citroen C1 1.0-12V Séduction Hele nette Citroen
Citroen C1 1.0 12V Seduction Verkeerd in een hele nette en goede staat
Wij zijn gesloten van 26-4 tot en met 29-4.
De prijs voor deze auto is incl. een geldige APK .
De auto wordt op uw naam geschreven en tevens heeft de auto een pre-inspectie en vloeistof controle gehad .
Onderhoud en garantiepakkettenbieden wij u graag tegen meerprijs aan.
- Kenteken: 31-NKB-8
- Merk: Citroen
- Model: C1
- APK tot: 08-03-2025
- Tellerstand: 218547 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR-FE
- Vermogen: 50 kW / 68pk
- Ledig gewicht: 780 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 344 cm
- Hoogte: 1470 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Bumpers in carrosseriekleur
Infotainment
- Radio CD speler
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Let op, wegens vakantie zijn wij gesloten van 16 tot en met 25 februari. Daarna staan wij weer voor u klaar!
auto Rozema
Industriepark, 41
9351PA LEEK
0650512248
info@autorozema.nl
Wegens de huidige omstandigheden geven wij de voorkeur aan het maken van een afspraak voor een bezichtiging van een van onze occasions. Denk erom: ZATERDAGS OM 14.00 uur gesloten.
Wij zijn geinteresseerd in mooie en goede inruilauto's en geven daarvoor een marktconforme prijs en soms ook iets meer.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.