Bouwjaar | 27-11-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.661 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-LD-XS Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.661 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-LD-XS Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto de Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostendeweg 32 |
Postcode | 9723 HH |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54694541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-devries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4667 x 1872 x 1715 cm
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 310 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X5 (2014 - 2018) | Nieuwe (ge)tijden
Wie graag een grote, ruime en comfortabele auto rijdt, moet daar een prijs voor betalen. Dat gaat verder dan alleen de aanschaf. Bestuurders van een grote SUV moeten hun keuze keer op keer verantwoorden vanwege de aanslag op het milieu en de weinig bescheiden uitstraling. BMW zag daarom de verkoopcijfers dalen en ontwikkelde een oplossing. Kan de nieuwe X5 het tij keren?
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. De motoren zijn sterker en de prestaties beter dan voorheen, maar het verbruik lager.
Plus
- uiterst comfortabel
- ruim
- prima prestaties
Min
- opdringerige klank standaard audiosysteem
- verkeersbordherkenning maakt veel fouten
- hoog verbruik
Conclusie
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. Ondanks het feit dat ook de nieuwe X5 een zeer grote auto is, is de vormgeving ingetogen en is de uitstraling beschaafder. De motoren zijn nog sterker en de prestaties nog beter dan voorheen, maar tegelijkertijd is het verbruik minder hoog.
Meer dan voorheen ligt de nadruk op comfort. Het onderstel is voor BMW-begrippen ongekend zacht en vraagt enige gewenning. De binnenruimte is enorm en desgewenst is de X5 leverbaar als zevenzitter. De uitrusting is modern en biedt alles wat van een moderne reisauto mag worden verwacht. Daarmee zijn veel bezwaren tegen de X5 weggenomen, terwijl de kwaliteiten alleen maar zijn versterkt.