Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S | PANO | 2X S-LINE |

€ 67.998,- incl. BTW

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.921 km
Deuren 5
Kenteken XL-663-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S | PANO | 2X S-LINE |


€ 67.998,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.921 km
Deuren 5
Kenteken XL-663-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Dijk Auto's Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gotenburgweg 11
Postcode 9723 TK
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28569616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandijkautosgroningen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Van Dijk Auto's Groningen biedt aan: een Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S.

Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S | PANO | 2X S-LINE |
Van Dijk Auto's Groningen


- Kenteken: XL-663-G
- Merk: Audi
- Model: Q8
- APK tot: 29-08-2024
- Tellerstand: 106921 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit Parelmoer
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: DHX
- Vermogen: 210 kW / 286pk
- Ledig gewicht: 2130 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 733 - 770 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Keyless pakket

- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Keyless entry
- Keyless start

Pakket: Assistentie pakket Parking

- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Lichtmetalen velgen 22"
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Passagiersairbag
- Rondomzicht camera
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Van Dijk Auto's Gron

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie