Audi Q5 BWJ 2012 / 2.0 TFSI 211PK quattro Pro Line S / Navi / Xenon / Sportstoelen / 2x S-line /

€ 13.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.166 km
Deuren 5
Kenteken L-555-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 BWJ 2012 / 2.0 TFSI 211PK quattro Pro Line S / Navi / Xenon / Sportstoelen / 2x S-line /


€ 13.999,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.166 km
Deuren 5
Kenteken L-555-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jaap Dik Hoogezand
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 4
Postcode 9601 LW
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 317210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2011 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Leuke Audi. Volledige fotoreportage volgt na het poetsen!

Degelijk, solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto's nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker voor deze Audi Q5. Veel auto, veel kwaliteit. Fan van S-Line styling? Dat komt mooi uit, want deze is lekker sportief uitgevoerd. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Brandstof gebruiken als u stilstaat? Da's pas zonde. Daarom zorgt het start-stopsysteem dat de motor alleen werkt als u echt rijdt. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, donker getint glas achter en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Audi is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie