Audi Q5 2.0 TFSI quattro Adrenalin VOL 3xS-line ACC

€ 29.950,-

Bouwjaar 10-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.732 km
Deuren 5
Kenteken R-022-RS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Adrenalin VOL 3xS-line ACC


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.732 km
Deuren 5
Kenteken R-022-RS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CarFix-Veendam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres transportweg 39A
Postcode 9645 KZ
Plaats Veendam
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44070307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Adrenalin *VOL* 3xS-line ACC


- Kenteken: R-022-RS
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 01-11-2024
- Tellerstand: 119732 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CNC
- Vermogen: 132 kW / 180pk
- Ledig gewicht: 1745 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: S Line pakket

- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Sportstuur

Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera

Pakket: Design pakket

- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Sportstoelen

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Kleur zwart
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Lichtmetalen velgen 20"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning


Kilometerstand: 119.732 km 
Bouwjaar: 10-06-2016
Apk: 01-11-2024
!ALLE I

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie