Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line

€ 29.950,- incl. BTW

Bouwjaar 29-06-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 172.825 km
Deuren 4
Kenteken GL-864-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line


€ 29.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 172.825 km
Deuren 4
Kenteken GL-864-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Singel 55
Postcode 9971 CH
Plaats Ulrum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)595 - 401500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line


- Kenteken: GL-864-T
- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 29-06-2024
- Tellerstand: 172825 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CTB
- Vermogen: 190 kW / 259pk
- Ledig gewicht: 1855 kg
- Max. trekgewicht: 2200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Motorrijtuigenbelasting: € 650 - 682 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Comfort pakket voorstoelen

- Achterstoelen verwarmd
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Comfortstoel(en)
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen

Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Parkeer assistent

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Parkeersensor voor en achter
- Warmtewerend glas
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Navigatiesysteem
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterstoelen verwarmd
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrisch zonnescherm achterruit
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
- Zonnescherm achterruit

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent


Prestaties op hoog niveau, een onderscheidende, stijlvolle carrosserie en een ruim en comfortabel interieur, het zijn de eigenschappen waarmee auto's als deze Audi A8 hun reputatie hebben gevestigd. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; de elektrisch bedienbare a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie