Alfa Romeo Mito 1.4 bouwjaar 2009 met panoramadak
€ 5.680,-
Bouwjaar | 23-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.800 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.800 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veld Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grotelant 4 |
Postcode | 9679 VA |
Plaats | Scheemda |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)597 - 671784 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veldautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Ledig gewicht: 1.055 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
alfa romeo mito 1.4 met panoramadak
bouwjaar 2009
95800 km met boekjes ( d riem vervangen bij 90xxx km )
6 bak handgeschakeld
stuurbekrachtiging
airco
elec panoramadak
elec ramen / spiegels
centrale deurvergrendeling
16+'' lm velgen
mistlampen in voorbumper
radio cd / mp3 speler
bumpers en spiegels in kleur meegepoten
getintglas
apk tot 31-07-2025
prijs 5680 euro inruil / garantie en/of financiering mogelijk
3 of 6 maanden garantie mogelijk via occasion garant plan
heeft u nog vragen? graag dan even bellen 06-53459651
wij berekenen geen afleveringskosten!!!
tevens nog 50 occasions op voorraad v.a 500 tot 10000 euro
wekelijks wisselende voorraad
VELD AUTO'S
GROTELANT 4
9679VA SCHEEMDA
omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen,zijn wij alleen op afspraak geopend.
contact: maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur op 06-53459651
al meer dan 25 jaar het adres voor een betaalbare en betrouwbare auto
tevens kunt u bij ons terecht voor apk en onderhoud/reparatie en/of laswerk van uw auto
zeer scherp uurtarief
bel eens vrijblijvend voor een prijsopgave 06-53459651
(veld auto's is niet aansprakelijk voor druk en/of zetfouten)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.