Bouwjaar | 17-09-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.814 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-DL-FT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.814 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-DL-FT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hovingh Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aduarderdiepsterweg 14/3 |
Postcode | 9745 EM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5515658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50505938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hovinghoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Primera 1.8 Comfort,export
- Kenteken: 34-DL-FT
- Merk: Nissan
- Model: Primera
- Tellerstand: 265814 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1769 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: QG18
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1210 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 452 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 141 - 158 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling
- Getint glas
Infotainment
- Navigatiesysteem en radio
- Radiovoorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gordelspanners
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Dubbele airbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zij airbag(s) voor
Nissan Primera voor EXPORT!!! auto rijdt goed. met climate control
Goedkoop is duur koop. Wij bieden u wel! wat marktplaats u niet biedt is 3 maanden service garantie bij nieuwe APK!
Auto boot of caravan alle inruil mogelijk!!
Bel voor meer informatie: 06 50505938
of kom langs voor een proefrit
Betaling in termijnen mogelijk vraag naar de mogelijkheden.
Hovingh Autodemontage
Aduarderdiepsterweg 14/3
9745 EM
Groningen
info@hovinghoccasions.nl
hovinghautodemontage.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.